7 Nisan 2011 Perşembe

Hocanın Dediği #2


Bir şehir efsanesi neredeyse. Sizin çok fazla kitap okuduğunuz söyleniyor.

"Yaşamım boyunca kendimi hep eksik hissederek yaşadım. Gerek bilgide gerek fiziksel yeterlilikte gerek topluma yapılan yardımlarda. Kendimi hep yetersiz gördüm ve daha iyisini yapabilir miyim sorusunu sormaktan vazgeçmedim. Okumanın bana bazı eksikliklerimi gidermede yararlı olacağı düşüncesiyle okuyorum. Eksikliğimi kapatmak, utanmamak için okuyorum. Aşağılanmamak için. Kötü bir davranışa muhatap olmamak için, kendimi korumak için okuyorum. Şu anda Katre-i Matem ve Mevlana’nın Mesnevisi’yle ilgileniyorum. Bir de Efendi kitabı."

Mustafa Akçay - Tavşanlı Linyitspor Teknik Direktörü

(Eurosport Türkiye'nin internet sitesinden alınmıştır.)

Yıllardır taşların sopaların eksik olmadığı, devletin "Büyük Birader(Big Brother)" edasıyla suçsuz taraftara işkence çektirip, suçluyu cezasız bırakarak ödüllendirdiği kokuşmuş futbol ortamımızda içimizi ısıtacak bir hikaye yazıyor Tavşanlı Linyitspor. Bu güzel hikayeyi de ancak yukarıdaki sözleri sarf eden güzel bir adam yazabilirdi zaten.

Not: Tavşanlı Linyitspor'un hikayesinin perde arkası, Four-Four-Two dergisinin şubat sayısında Ahmet Yavuz imzasıyla yayınlanmış. Flying Dutchman blogunda bu yazının bir örneğini bulabilirsiniz. "Bu hikaye Süper Lig'de sonlansın inşallah" temennisiyle okumanız tavsiye olunur.

Hiç yorum yok: