6 Mayıs 2011 Cuma

Övgü için Teşkkürler


Best away atmosphere

Besiktas. I didn’t play in the game [in 2009] but I was at the stadium and I spent a lot of the night watching their fans rather than the match!

Çeviri: En iyi deplasman atmosferi

Beşiktaş. (2009'daki) o maçta oynamadım ama stadyumdaydım ve gecenin çoğunu maç yerine taraftarları izleyerek geçirdim.

Rio Ferdinand'ın Manchester United'ın resmi sitesine verdiği röportajdan bir kısım. O akşam (2009) İnönü'de Rio Ferdinand'ın izlediği taraftarlardan biri de ben olduğum için blogda paylaşmak istedim, yoksa "En çok bağıran taraftar biziz" tarzında saçma bir ağız dalaşına girmek gibi bir niyetim yok. Bu arada Ferdinand'ın "En iyi deplasman Liverpool'da" gibi bir açıklama yapamayacağını ve politik bir cevap vermek adına Beşiktaş'ı seçmiş olabileceğini de ekleyelim. Her şeye karşın güne Ferdinand'dan bir övgüyle başlamak güzel bir duygu.

Kaynak:

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Features/2011/May/rio-champions-league-highlights.aspx

Hiç yorum yok: