4 Ağustos 2010 Çarşamba

Sezen Aksu&Haris Alexiou - Gidiyorum Bu Şehirden


Sezen Aksu:

gidiyorum yine bu şehirden
ayaklarım geri geri
tekerlekler almış başını
dönüyor dönüyor
sanki bütün büyük aşkların ortak kaderi
ah beni en çok bu kahrediyor

ah beni beni
vah beni beni
nerelere gideyim nasıl edeyim
al beni beni
sar beni beni
saramazsan eğer körfeze bırak
gurub ile söneyim

Haris Alexiou:

me to idio vima tha giriso
me keino pou eftana sikhna
stin poli afti pou tora ksana
pao piso pouthena
ton idio dromo tha giriso
monakhi opos girnaei ki gi
grames tholes
ki oi rodes treles
ki olo piso pao les

krivei gremous makous
panda tou erota i strofi
apiastous sfigmous
kai katastrofi

akh den ofelei
narthei i anatoli
prepei na figo prin
prin se pothiso pio poli
akh kardia ftokhi
stin angalia tou khtes
emoiaza me vrokhi
kai mepine oli i gi

Bu sefer de rotam Atina'ya çevrildi. Pazar yeniden görüşene kadar esen kalın efendim. Şarkıyı dinlemek için tıklayın.

Hiç yorum yok: