8 Ağustos 2010 Pazar

Norah Jones - One Flight Down


One flight down
There's a song on low
And your mind just picked up on the sound
Now you know you're wrong
Because it drifts like smoke
And it's been there playing all along
Now you know
Now you know

The reeds and brass have been weaving
Leading into a single note

In this place
Where your arms unfold
Here at least you see your ancient face
Now you know
Now you know

The cadence rolls in broken
Plays it over and then goes

One flight down
There's a song on low
And it's been there playing all along
Now you know
Now you know

Hayat bazen güzel, bazen garip bazen de b.ktan tesadüflerle dolu. Tam uçaktan indiğiniz anda mp3 çalarınızda Norah Jones'un One Flight Down şarkısının çalmaya başlaması güzel bir tesadüf mesela. Atina'da hiç tanımadığınız birinin doğum gününü, sular seller gibi Türkçe konuşan bir Yunanlıyla "yar saçların lüle lüle" söyleyerek kutlamak ise ilginç bir tesadüf. Yunanistan'da çıkılan bir yolculukta, üzerinde gamalı haç ve "bütün yabancılardan nefret ediyorum" yazılı dövmeler bulunan bir adamla yan yana oturmak zorunda kalmak ise son kategoriye rahatlıkla dahil olur.

Uçaktan inerken One Flight Down çalması güzel bir tesadüf; çünkü insanı ister istemez hayat hakkında düşündürüyor. Heraklitos'a selam olsun, hayat bir nehir gibi akmaya devam ediyor: bir uçak iniyor biri kalkıyor. Bir bakıyorum bir uçak inmiş (one flight down), Atina arkamda kalmış. Bir bakıyorum bir uçak kalkmış, dostum moist Eindhoven'a yol almış.

Moist'çuğum, umarım Eindhoven'da hayatın güzelliklerle dolu olur kardeşim. Bir de ricam olacak: Özletme kendini, burada yazılarını görelim. Zaten bu kadar çok uçağın inip kalktığı dünyada bizim görüşmemiz de kolay olacak, merak etme.

Neyse efendim adetim olduğu üzere yine çok konuştum. Beni mazur görün ve şarkıyı dinlemek için tıklayın. Herkese yeniden hoş bulduk diyorum.

p.s. Yunan Adaları'nda eşek üstünde tur atmak da kesinlikle garip bir hadise

1 yorum:

moist dedi ki...

yeni okuyabildim abi yazını. çok teşekkürler walla. hayatım harbiden de güzelliklerle dolu olcak gibi duruyo :) darısı senin başına :)