24 Ekim 2009 Cumartesi

Bu maçı istiyoruz!


Dinamo Bükreş maçı hakkında yazmaya vakit bulamadım. 2-3 gündür eve sadece uyumak için uğruyorum. Zaten maçı dışarda izlemek zournda kaldığımız ve maç sırasında 7-8 elektrik kesintisine kurban gittiğimiz için maçı da bölük pörçük izleyebildim. Keita’nın ne kadar harika bir futbolcu olduğunu, Sabri’yle beraber sağ kanadı harika kullandıklarını, takımda arkadaşlığın ve morallerin üst seviyede olduğunu (bkz. Barış’ın şutu) söyleyebiliriz bu maçın ardından.


Ankaragücü maçının ardından “rüya bitti” demiştim ve beni haksız çıkardıkları için Rijkaard’a, ekibine ve futbolcularına ne kadar minettarım, bilemezsiniz. Ama orta sahamızın kapasitesi hakkındaki sözlerimin şu an için hala arkasındayım. Umarım yine haksız çıkarırlar beni.



Dinamo Bükreş maçı için beni en çok mutlu eden şeylerden birisi de maç sonrası gerçekleşti. Rijkaard’a Hıncal Uluç’un “Go Home” yazısı sorulduğunda “I hope that home will be, for many years, Galatasaray.” cevabını verdi. En büyük dileğimiz bu.



Yarın bizim için çok önemli bir maç var. Geçen seneki gibi “bu sene olacak galiba...” diyoruz, ama hiçbir Galatasaraylı takımından yüzde yüz emin değil. Malum, Kadıköy bu. Sanki sadece Fenerbahçe’yi değil, bazı metafizik engelleri de yenmek gerekiyor! İddaa’nın net favorisi 1.80 ile Fenerbahçe. Galatasaray galibiyeti 3.00.



Tugay Kerimoğlu ayrıldığından beri Kadıköy’de galibiyetimiz yok, dile kolay! Bu sezon tarihimizin en kaliteli kadrosuna sahibiz. Buna rağmen galibiyete kesin gözüyle bakamıyoruz. Ama bu sene, bu maçı istiyoruz.


Hiç yorum yok: