15 Ekim 2009 Perşembe

FOOTBALL MANAGER 2010 - The Greatest Job on Earth

Her sene bu haftalarda bizim gibi arızalı insanların bayram ettiği 2-3 gün vardır. Bu günlerin birinde birinde Pro Evolution Soccer kutlanır, diğeri belki FIFA'dır. En büyük bayram günü ise Football Manager'ın çıktığı gündür hiç şüphesiz.

Ve işte o büyük gün! Football Manager 2010 bugünün ilk saatlerinde çıktı ve Steam'den indirilebilir durumda. Steam şu an için en güvenli yol oyunu temin edebilmek için. Download hızları çok parlak değildir Steam'de böyle oyunlar çıktığı zaman. Ama aşırı düşük hızlar olacağını da sanmıyorum.

Malesef 2-3 hafta kadar oyuna elimi sürebileceğimi sanmıyorum. Okul, iş, sınavlar... Hepsini yoluna koymak için biraz zamana ihtiyacım var. Ama yine "Aman boşver okulu, sınavı..." diye koyverip, oyunu oynarsam bir inceleme yazısı yazabilirim.


Şimdilik sizleri screenshotlarla başbaşa bırakacağım. Screnshotlar http://www.galatasaraysozluk.com/ 'daki entrylerden alınmıştır. Haliyle Galatasaraylı oyuncuların profilleri bunlar. Arda, Kewell ve Elano'ya dikkat... Bu adamları görüp de oyunu oynayamamak nasıl koyuyor, anlatamam. Oynama şansına sahip herkese iyi, mutlu, huzurlu ve uykusuz geceler diliyorum efendim. Saldırın!

Düzeltme: Efendim, oyunun tam versiyonu Steam'e konmasına rağmen oyun 30 Ekim'de aktif hale gelecekmiş. Bunun yanında ücretsiz demo versiyonunu indirip 6-7 ay (oyun içi) oynayabiliyorsunuz. 6-7 ay geçince oyununuz kaydediliyor ve oyunun tam versiyonu çıktığında kaldığınız yerden devam ediyorsunuz.














Hiç yorum yok: