3 Ocak 2010 Pazar

Transfer dönemi başlıyor

Herkese merhabalar; son iki hafta içinde yaşadığım bazı talihsiz olaylar nedeniyle bu süre içinde yazılarıma az da olsa ara vermek zorunda kaldım ama transfer dönemi başlamadan önce yazılarıma geri dönüp kaldığım yerden devam etmek istedim. Süperlig'e verilen devre arası nedeniyle futboldan biraz uzak kalsak da transfer döneminin başlaması ile futbola yeniden bir hareketlilik geleceğini düşünüyorum. Anadolu kulüplerimizin de bu transfer döneminde boş durmayacağı düşüncesindeyim ki gördüğüm kadarıyla da transfer dönemi başlamadan yapılan anlaşmalarla beni yanıltmayacaklarını düşünüyorum. Daha transfer dönemi başlamadan Gençlerbirliği, Denizlispor, Ankaragücü ve Kayserispor ve son olarak da Manisaspor adlarından sıkça söz ettirmeye başladılar.


Gençlerbirliği takımı Galatasaray'dan Alparslan Erdem ile anlaştı ve bence geleceğe yatırım yapmış oldu. Galatasaray'da aradığı şansı çok fazla bulamamıştı Alparslan ama gençlerbirliğinde bu şansı bulacağını ve kendini gösterebileceğini düşünüyorum ve gençlerbirliğinin en kısa zamanda hücum hattına da bir takviye yapması gerektiğini düşünmekteyim,bir de Kahe'nin son maçta kaçırdıklarını gördükten sonra bu düşüncem iyice pekişti.


Denizlispor bir dönem Beşiktaş'ta da forma giymiş (pek kötü bir performans sergilememesine rağmen Sayın Demirören tarafından gönderilmiş olan) Okan Koç'u Altay'dan transfer etti. Eğer doğru kullanılır ve küstürülmezse Denizlispor'a çok faydalı olabilecek bir oyuncuyu kadrolarına kattılar ama kümede kalmak için birkaç iyi transfer yapmalılar özellikle de savunma bölgesine.


Ankaragücü en önemli transferini teknik direktör koltuğuna Roger Lemerre'i oturtarak yaptı ki bunun devamının geleceği özellikle yurtdışından çok önemli iki veya üç oyuncunun geleceği konuşulmaya başlandı bile ama Ankaragücü hepsinden önce takımın kadrosayısını belirleyip, gönderilecekleri belirleyip ona göre hareket etmeli. Bu kadar kalabalık kadronun içinden çıkmak Lemerre içinde kolay olmayacaktır kuşkusuz.

Kayserispor'a gelirsek Ali Turan konusunda 2.Mehmet Topuz vakasını yaşamak üzereler. Kaptanları konusunda (ki kaptanlığına da aldılar bu olaylardan sonra) net bir karar verip bir Topuz olayına daha sebebiyet vermemeliler ve Ali Turan gibi bir oyuncuyu da küstürmemeliler.


Manisaspor ise Ersen Martin'le anlaşarak bir anda dikkatleri üzerine çekmeyi başardı, Ersen'in Manisa da başarılı olacağına ve Manisasporun da savunma bölgesine yeni transferler yapacağına inanıyorum.

Diğer takımlarımız da, özellikle Bursaspor, Kayserispor, Gaziantespor ve Eskişehirspor da sahip oldukları kaliteli kadrolarını birkaç iyi transfer ile güçlendirebilirlerse ligimizin ikince devresinin çok daha zevkli ve çekişmeli bir hal alacağına inanıyorum. Bu arada bu akşamın iddaacılarına da Zaragoza-Deportivo maçında Deportivo'nun 2,50lik oranını, Arsenal'in de West Ham karşısında handikaplı 2,50 oranını kaçırmamalarını tavsiye ediyorum. Biraz geç de olsa herkese mutlu yıllar. 2010 yılı umuyorum ki herkese mutluluk, sağlık ve huzur getirir...

Hiç yorum yok: