26 Kasım 2009 Perşembe

The Grinch ve Kurban Bayramı!


Pazar günü hafif öksürükle başlayan bir hastalığım vardı. Domuz gribi midir başka bir şey midir bilemiyorum. Ama bayram tatili öncesi iyileşmek, bunu yaparken de okuldaki yoğunluğu hasarsız atlatmak asıl amaçtı. Böylece bayram tatilinin hakkını verecektik.


Neyse ki Salı akşamı ben kendime gelmeyi başardım. Hazır okulda işler bitmişken, iş yerine "Abi domuz gribiyim" dedikten sonra "Aman gelme! Yat evde!" cevabını almışken, televizyon karşısında yatağa yatmış FM oynamaktayım. Yatıp istirahat etme kısmı biraz önlem aslında. Çok da yatalaklık bir durumum yok salı akşamından beri.


Durum bu kadar iyiye gitmişken, hastalık atlatıldıktan sonra hissedilen bomba gibi bir bünyeye sahipken, bu sabah bir de ne göreyim! Ev ahalisi hafiften öksürüklere başlamış. Pazartesi ve Salı günleri her öksürme ve hapşırma anımda beni yalnız bırakmayan Yaz Helvası'ı geldi aklıma hemen. "Aman!" dedim... Kadromuzun as adamı, bayram tatilinin oyun kurucusu. Onsuz rakı sofrası olur mu? Bir nevi Alex işte, olmassa oynamıyor takım. Aradım ve korktuğum başıma geldi. E kolay değil tabii, 2 gün boyunca yanımdaydı adam. Tamamiyle benim sorumsuzluğum ve bencilliğimden kaynaklandı olay. Al raporunu otur evde di' mi? Yapamadık işte.


Diyeceğim o ki, aynı Grinch gibi hissettim kendimi. Yaz Helvası'nı cumaya yetiştiremessek çok daha kötü hissedeceğim. Abi, yat, dinlen, vitamin, antibiyotik, aspirin ne varsa al, yorganı çek ve yat. Ben dinlenmedim 2 gün sürdü, sen dinlen yarına ayakta ol! Olmassan da yarın çorba içirmeye falan geliyorum, hazır ol.


Bilmeden hasta ettiğim, tatiline gölge düşürdüğüm başkaları da varsa, buradan özür diliyorum. Olay "hapşırırken oranı kapa, öksürürken buranı kapa" gibi basit değilmiş malesef. Kendinizi karantinaya almak gerekiyormuş.

1 yorum:

Yaz Helvası dedi ki...

Üzülme abi olur böyle şeyler özür dilemene de gerek yok. Grip aşısı yaptırdım diyelim şuna, bundan sonra domuz gribi olmam en azından:) Benim keyfim yerinde, sağ üst kısımda şarkıları değiştirdim huzurlu mutlu takılıyorum evimde, kitap okuyorum, daha ne olsun. En kısa zamanda sahalara dönerim ben merak etme, ama çorba yapacaksan ona da hayır demem yani