2 Ocak 2010 Cumartesi

Aslan Yürekli Adamlar


Bugün Beşiktaş maçından sonra bir daha anlaşıldı ki bu seneki Galatasaray takımı, son yıllarda gördüğümüz en savaşçı ve arzulu Galatasaray'ı. Bunun sebebi verilen (ki bana göre -5 biraz ağır kaçmıştır.) cezalar sonrası kümede kalma isteği ya da gerçekten savaşçı bir yabancı grubu bulunmasımı bilinmez lakin Eurocup'ta final-four oynadığımız zaman dahil ben takımımla bu kadar gurur duymamıştım. Kısıtlı kaynaklar, cezalar ve sakatlıklardan dolayı bugün sadece 7 kişiyle (ki Fatih Solak'ın da hiç katkı vermediğini belirtelim) Beşiktaş'ın yüksek temposuna cevap veren ve son dakikalardaki alan savunmasıyla maçı koparan takımı ayakta alkışlıyorum.

İnsan şimdi düşünmeden edemiyor. Bir antrenör ve ekibinin yaptığı son derece gereksiz bir tercih olmasa şu anda 9-4 ile 3. sıradaydık. Türk Telekom, Fenerbahçe ve Beşiktaş'ı yendik. Rotasyonda Cemal ve Tufan olsa çok daha iyi basketbol oynayabileceğiz en azından rotasyonda oyuncuları dinlendirebileceğiz. Ama şu anda hala kümede kalabilmek için federasyonun kararını bekliyoruz. Ama ben en azından bu ekstra -5'in indirilebileceğini düşünüyorum. Çünkü bu ekstra -5'in hiçbir mantığı yok. Ya baştan Galatasaray'ı küme düşüreceklerdi ya da sadece Cemal'in oynadığı maçları hükmen mağlup ilan etmekle yetineceklerdi. Bu yüzden o gün için düşüremedikleri için bence biraz göstermelik bir ceza verdiler ve bence onun bir kısmı veya tamamını bu hafta geri alacaklar.

Federasyonun kararı ne olursa olsun ben bu takımın kümede kalabilecek hırsa, yüreğe ve yeteneğe sahip olduğuna inanıyorum. Özellikle Rancik önderliğindeki bu savaşçı aslanlar bence Efes'ten sonra (ki Efes'in kadrosu bu lig için1-2 gömlek fazla) en iyi basketbolu oynuyor. Ki sene başındaki talihsiz olay olmasa ve Cemal ve Tufan'da bu takımda olsa, Ukic'in Fener'e gelmediği takdirde final bile oynayabilirdi. Dileğimiz federasyonun cezalarda indirim yapması ve takımımızın küme düşmeyip playoff oynayabilmesidir.

Hiç yorum yok: