31 Ocak 2010 Pazar

iddaa....


Tamin yapmaktan ve iddaa oynamaktan bir süre ayrı kalmıştık ama 2 gün önce 3 maçlık kuponumuz tutunca haftasonu maçları bitmeden biraz fikir paylaşmak istedim bende. Bugün için kısıtlı süremiz de kalmış olsa 18:00'da ki Arsenal-Manchester UTD. maçıyla başlayalım. Manchester bir duraklama süreci yaşamış olsa da City'i ilk maçta kaybetmesine rağmen rövanşta eleyip kupada finale kalması bu kötü dönemde büyük moral oldu. Bence United, Chelsea ile arayı daha fazla açmayıp 2.40'lık oranıyla bu maçı rahat kazanacaktır.
361-2-2,40
Fransa liginin iki rahat ekibinin karşılaşacağı maçta en azından UEFA'yı kovalayan Auxerre, son dönemde az da olsa toparlanmaya başlayan Saint Etienne'i evinde mağlup edip yükselişine devam edecektir.
362-1-1,70
Biraz sürpriz ile oran yükseltmek isteyenler için Denizlispor-Galatasaray maçında az da olsa toparlanmaya başlayan Denizlispor için 2,45 orandan ilk yarı beraberliği denenebilir.
379-iy0-2,45
İspanya liginin eski günlerini arayan ve bu yönde büyük gelişme göstreren iki takımının mücadelesinde bol gol olacağını düşünüyorum. Sevilla-Valencia mücadelesi üst olmaya yakım bir maç ama oran yükseltmek isteyenler 4-6gol seçeneğini de gözden geçirmeliler.
395-üst-1,55
395-4/6gol-2,40
İtalya ligine uğramadan olmaz dedim ve Juventus-Lazio maçı ile ilgili iki şey söylemek istedim. Juventus Ciro Ferrara'dan boşalan Teknik Direktörlük koltuğuna Alberto Zaccheroni'yi getirdi, Zaccheroni ilk maçında büyüklüğünü göstermek için çabalayacaktır. Lazio ise gittikçe düşme hattının stresini daha da fazla yaşamaya başlıyor ve bir çıkış yolu arıyorlar. Serie A'nın iki köklü ekibinin mücadelesinde Juventus bence bir adım önde ama sürpriz düşünenlerinde 3,30 oranlı beraberlik seçeneğini kaçırmamasını öneriyorum.
390-1-1,50
390-0-3,30

Hiç yorum yok: