14 Aralık 2009 Pazartesi

Bir Kaç Güzel Şarkı



















Bön Libero'yu takip eden okuyucuların ve yazarların müzikle çok ilgilendiğini biliyorum. Onun için istedim ki, dinlediğim şarkıları sizinle paylaşayım ve sizden yeni şarkılar öğreneyim. Her ne kadar daha çok eskileri seven bir müziksever olsam da yenilere çok açığım. Güzel bir akşam için şu beş şarkı benim müzik listem de olacak:

1. Epitaph - King Crimson
2.I Talked to The Wind - King Crimson
3. Somewhere Only We Know - Keane
4.Ağır Kapı - Teoman
5.Gurbete Kaçacağım - Yeni Türkü

Sen ne dinliyorsun?

Dipnot: Albüm kapağı King Crimson'ın In the Court of the King Crimson albümüne aittir.

1 yorum:

Yaz Helvası dedi ki...

King Crimson harika olmuş. King Crimson albümüne ismini veren şarkı aynı zamanda Cuaron'un Children of Men filminde de bulunur ve gönülleri fetheder, bu da benim dipnotum olsun. Benim liste yanda duruyor zaten, herkesin dinlemesini tavsiye ederim.