10 Aralık 2009 Perşembe

Sessizce bir cigara yakardın, parmaklarımın ucunu yakardın


Efendim Moist beyler kendilerine bıraktıkları notların ikincisinde "Sigara içen Note to Self güzeli arama; Scarlett'ten güzeli yokmuş" buyurmuşlar. Scarlett'ten güzel midirler bilemem ama; Maradona'dan güzel(!) olduğuna emin olduğum sigara içen afet-i devranlardan oluşan bir dosyayı ilerideki Note to Self'lerde kullanması için kendisine yoladım, umarım fotoğrafları beğenir. Bu arada diğer arkadaşlar bu güzelliklerden mahrum kalmasınlar diyerek dosyadaki bir kaç fotoğrafı da bloga koymaya karar verdim. Bunaltıcı kış günlerinde biraz kafa dağıtır hiç olmazsa. Siz siz olun, fotoğraflara bakıp sigaraya başlamaya karar vermeyin, sigara her koşulda sağlığa zararlıdır.

İlk fotoğrafları zaten Moist kullanmaz, kendisi siyah-beyaz fotoğrafları pek sevmiyor. Boşa gitmesin diyerek ben kullandım.



Romy Schneider




Monica Vitti




Brigitte Bardot


Marilyn Monroe

Bundan sonrakileri ise Moist da kullanabilirdi; ama arkadaşlar "hep mi eskiler" demesinler diyerek alttaki fotoğrafları da ekledim.



Natalie Portman



Monica Bellucci

Neymiş efendim, aramaktan vazgeçmemek gerekirmiş!

Hiç yorum yok: