27 Aralık 2009 Pazar

Nice mutlu yıllara


Bugün Emre Aşık'ın sırtında yazan yaşa giren blogumuzun kurucularından moist'u yeni yaşı için tebrik eder, nice yeni yaşlarını bu blogdan kutlamayı temenni ederim. Aslında bugün yeni yaşını ikinci kutlayan isim bendim (ilki zerdüşt'tü); ama kayıtlara da geçsin, bu kahır dolu günün ardından bloga baktığında yüzün gülsün istedim. Merak etme bu günler de geçecek ve geriye dönüp baktığımızda aklımızda yalnızca 21. yaş gününe girerken hep beraber olduğumuz kalacak. Doğum günün tekrar kutlu olsun.

1 yorum:

moist dedi ki...

ama beni niye böyle duygulandırıyosunuz :)

çok teşekkürler abicim. günün ilk dakikalarında aldığım hediye de gerçekten çok anlamlıydı her açıdan :) şaka yapmıyorum yani, onu orada düşünmeniz harikaydı :) karnım da acıkmıştı orası ayrı :)

fotoğrafa gelince, 21, parçalı, gayet harika. ama o kırmızı kartı ben yemişim gibi hissettim. arkadan da güiza pis pis sırıtmış. hayırdır inşallah :P